KOLUMNA

ODJEĆA ILI KOSA? KAKO SLAŽETE SVOJE PRIORITETE?

Moderni način života, brzina kojom jurimo kroz svakodnevicu nas često dovode do toga da na kraju dana sabiramo, oduzimamo i sav fokus stavljamo na to šta nam se isplati a šta ne. Cijena proizvoda ili usluge može biti visoka ili niska, ali na kraju visoka cijena ne znači da je proizvod neisplativ ili niska da će se on isplatiti. Da bi nešto okarakterizirali kao isplativo od toga moramo imati višestruku korist. Potrebno je da proizvod ili usluga služe svojoj svrsi, da traju i da se njihovim korištenjem vide određeni rezultati. Ako nešto platite jeftino i ne pokaže nikakve rezultate ili još gore od toga, napravi kontra efekt onda bez obzira na cijenu proizvod nije isplativ. Znači ako kupite jeftinu metlu i ona pukne nakon mjesec dana korištenja, vi godišnje morate kupiti 12 metli kako biste mogli obavljati posao. Pritom svakih mjesec dana morate razmišljati o novoj metli i trošiti vrijeme na nabavku iste. Ako je kupujete online i donesu vam je na vrata svejedno ste potrošili vrijeme klikajući po webshopu. Manje vremena nego da ste išli u trgovinu po nju ali je to i dalje vaše vrijeme.

Odjeću kupujemo još češće. Slikanje po društvenim mrežama učinilo je da se ne pojavljujemo više puta u istoj odjeći. Tek smo nedavno počeli svaćati kakav uticaj to ima na našu planetu Zemlju, ali od kupovanja odjeće gotovo na dnevnoj bazi, koliko vidim oko sebe, i dalje ne odustajemo.

Potpuno smo posvećeni tome što ćemo obući, kako ćemo u tome izgledati, kako i čime ćemo tu odjeću prati. U razgovoru sa ženama stalno slušam kako nikako ne stignu riješiti hrpe veša po stanu. Za pranje, za sušenje, za slaganje, za peglanje i tako u krug. Cijeli jedan niz radnji od biranja, kupovanja, održavanja do slaganja u ormar i ponovnog nošenja. 

U nedavnoj anketi koju smo postavili klijenticama i pratiteljima na Instagramu skoro 80% žena svojoj kosi posvećuje manje od 30 minuta dnevno. Ako znamo da je kosa dio nas, našeg tijela, ukrasni organ i da naše zdravlje utječe na kosu i obrnuto kako je moguće da joj pridajemo manje pažnje i vremena nego odjeći?! Kako je moguće da smatramo proizvode i tretmane za kosu skupima dok za odjeću koju nosimo samo jednu sezonu trošimo puno više?

Zašto sve ovo pišem? Prije svega ne mogu se prestati čuditi. Moja ljubav prema kosi je zaista velika i kada vidim da je netko nema gotovo nimalo me uvijek iznova začudi. Na razmišljanje o ovoj temi su me upravo potaknule žene, kao i mlade, jako mlade djevojke koje svoju kosu prečesto izbjeljuju, peru ljubičastim šamponima svakodnevno, peglaju bez zaštite, prazne dlaku a ne daju joj ništa zauzvrat. Kada im na konsultacijama damo savjete kažu da im je proizvod skup, salonski tretman također. Očekuju čudo samim dolaskom u naš salon. Hvala vam što imate tako lijepo mišljenje o nama ali sve ove divne kose koje gledate svakodnevno na našim profilima su kose u koje se ulaže vrijeme, kose koje se njeguju redovno i kod kuće i u salonu. Bez truda i ulaganja nema ni zdrave i lijepe kose. Možda zvučim grubo i to mi nije namjera ali samo želim osvjestiti žene da njeguju, čuvaju, paze svoju kosu, da ne traže od nje nemoguće. Ulaganje u kosu je zalog za zdrav, lijep i njegovan izgled. Važno je čime je peremo, kako sušimo, hranimo, štititmo. Razumijem da ne dijelimo svi jednak žar prema kosi i iz tog razloga smo tu za vas. Javite nam se sa svim upitima i nejasnoćama vezano za vašu kosu. Konsultacije u Ogledalce salonu su besplatne bez obzira jeste li naš klijent/ica ili to tek planirate postati. Smatramo da svi zaslužuju prave informacije, na vama je šta ćete učiniti s njima.

Širimo zajedno svijest o kosi. Dobili smo je rođenjem, poštujmo je i stavimo na vrh liste prioriteta, kako i zaslužuje.

Ostanite dobri, lijepi i pametni.

Vaša Elma

TOP
Arrow Chevron

SHOPPING BAG 0

RECENTLY VIEWED 0

Moj Račun
Wishlist
Wishlist
Login
Create an account

Na vaš email ćemo poslati poveznicu za kreiranje nove zaporke.

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our pravilima privatnosti.

Password Recovery

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.